Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzebardzo bym sie cieszyl, gdyby pobudowano nowy tor w Polsce. Wybierajac miejsce trzeba jednak pomyslec o tym, ze utrzymanie toru jest bardzo drogie i taki tor musi byc na dobra sprawe w kazdym dniu sezonu wynajety, bo inaczej zbankrutuje. W Polsce jest niestaty za malo motocyklistow, aby to sie udalo. Dlatego tor powinien byc postawiony w takim miejscu, ktore jest latwo osiagalne dla motocyklistow z Niemiec, Austri i Czech. Lublin jest chyba najgorszym miejscem, jakie mozna sobie na cos takiego wyobrazic. Idealnym miejscem jest Poznan, ale niestety tam juz mamy AW. Wroclaw tez by wchodzil w gre, ale na dobra sprawe tor nie musi byc w dozym miescie. Te dyskusje niestety tocza sie od lat i cos mi sie wydaje, ze potrwa to jeszcze bardzo dlugo. Przyczyna tego jest to, ze w Polsce nie ma tradycji wyscigowej. Jedynym wyjatkiem jest zuzel i tu widac, ze jak sie chce to mozna (np. w Toruniu). Pozdrawiam
OdpowiedzJak to w polsce jest za mało motocyklistów? My w samym tylko Lublinie mamy ponad 100 tys zarejestrowanych motocykli z czego 80% to ścigacze pow. 1000ccm więc WŁAŚNIE DLATEGO TOR POWINIEN POWSTAĆ U NAS !!!!!!!!!Cała reszta polski A nie dorasta nam do pięt jesli chodzi o rozwój motocyklizmu sportowego!!! A kasy na wynajem toru mamy więcej niż cała motocyklowa przereklamowana warszawka.
OdpowiedzScigacze powyzej 1000cc to chyba tylko na 1/4 mili. Poco wam tor wystarczy lotnisko.
OdpowiedzZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCA .TYLKO LUBLIN ŻADNA WARSZAWA ALBO TYM BARDZIEJ ŚLĄSK NIE WCHODZI W GRĘ.
Odpowiedz